» Comics - ch3_p22 - April 1st, 2010, 10:32 am

Average Rating: 4.82

« First Page ‹ Previous Page Next Page › Latest Page »

Author Comments:

miyuli, April 1st, 2010, 10:35 am ( Reply )

- This chapter ended just like the previous one XD
Ah well, there're only 2 chapters left~ (I'm already thinking about a sequel XD)

Advertisement, August 20th, 2017, 6:08 pm ( Reply )

-

Post A Comment

Reader Comments:



 
( Reply )

...Indeed, is he still doing this for the bet or what? XD

posted by b4k4chan on April 1st, 2010, 10:39 am





 
( Reply )

aww >w< can't wait!

posted by JunYo on April 1st, 2010, 10:50 am



  ( Reply )

date~ xD

posted by mamorukelly on April 1st, 2010, 10:56 am



  ( Reply )

NOOOOOOOOES!!!
On one hand I want the pages to be updated 100 times a day, on the other hand DON'T WANT IT TO END, NOO!:<

LOL, he's so excited and blushing like crazy, how come he doesn't realise it yetXDDDDD SO cuuute, I hope Shiratori won't let him down, because he's so happy and niceT_T PLZ Shiratori, be nice to HaruT__T

posted by zosiacchi on April 1st, 2010, 11:40 am



  ( Reply )

Perhaps Haru will accidentally fall for shiratori? heh heh heh

posted by random reader (Guest) on April 1st, 2010, 12:43 pm





 
( Reply )

Sequel? THOU MUST.

Haru is just so cute, I wanna take him home Rena style.

posted by StarChaser on April 1st, 2010, 1:57 pm



  ( Reply )

Sequel would be nice!


And that panel at the bottom is soooo cute ohmygod.

posted by Guesty on April 1st, 2010, 1:58 pm





 
( Reply )

No ESCAAAAAAPE!!

posted by Ohmy on April 1st, 2010, 2:01 pm





 
( Reply )

Date with cake! yay! I also support the creation of a sequel.

posted by Jazeki on April 1st, 2010, 2:06 pm





 
( Reply )

Kekeke~ Shiratori seems to be okay with Haru, as long Haru isn't sparkling - but a date?
Haru is really aiming high XD

I support a sequel - since I love your art and story! ~.^

posted by Blue_Metal on April 1st, 2010, 2:49 pm





 
( Reply )

"NEXT TIME, I'LL BRING THE ROPES, /YOU/ BRING THE HANDCUFFS FOR A CHANGE! :<"

posted by Darmed on April 1st, 2010, 3:02 pm





 
( Reply )

I'M SO THUMBING FOR ME WINNING FOR A CHANGE :3

posted by Darmed on April 1st, 2010, 3:03 pm



  ( Reply )

I too would love a sequel! I am very curious about how this will work out.

posted by Naigel (Guest) on April 1st, 2010, 3:43 pm





 
( Reply )

Lol. What's the saying?
If you pretend to be something you're not, you'll eventually end up becoming what you were pretending?

YAY PSYCHOLOGY. Good job Haru.

posted by Yexis on April 1st, 2010, 5:00 pm





 
( Reply )

That blush on his face doesn't say "just a bet" to me :B

Sequel=2X the awesome

posted by SomethingisAmisss on April 1st, 2010, 5:13 pm





 
( Reply )

<3 Sequel.

Also. I agree with SomethingisAmisss. 8D

posted by SamayoSukuichi on April 1st, 2010, 5:24 pm





 
( Reply )

A-awesome!!! I can't wait *-*

posted by Akari-chan on April 1st, 2010, 7:16 pm





 
( Reply )

o--only two chapters DD:
Butbut..
sequel must be done ;w;
I never want it to enddd /sobs
LOLOL and shi-kun's face is just.. win.

posted by RyuNoHime on April 1st, 2010, 8:25 pm





 
( Reply )

squeak-el~!!!!!

yesh, i support that too!! and haru is all blushy-like!! :3

i hope shitory isn't cold. . . .on this one. . . .:(

but i bet haru will warm him up with all his cutenes. . . - 3-

much love~!!!!

posted by ninja muffin ;w; on April 1st, 2010, 8:31 pm





 
( Reply )

Hm. This IS how the last chapter ended

posted by Faery Goddyss on April 2nd, 2010, 12:07 am





 
( Reply )

yayness i cannot wait! :3

and i think that is a blush a see!

posted by iamseth on April 2nd, 2010, 8:55 am





 
( Reply )

*giggles/snorts*

posted by AJAngelique on April 2nd, 2010, 11:04 am





 
( Reply )

Aww I hope there'll be a sequel!!

posted by Seme on April 7th, 2010, 12:16 am



  ( Reply )

LOL! haha

posted by hola! (Guest) on April 27th, 2010, 4:10 pm





 
( Reply )

God i love them.
xD
cant wait to see the date.
~

posted by Ai Ataru on June 15th, 2010, 8:24 pm





 
( Reply )

You know, at this point, I don't know if he's still desperate on his bet and all, or if he's already having feelings. P:

posted by Antonyms on January 4th, 2011, 6:39 am





 
( Reply )

Pfffft xD
Poor Shiratori, he gets no say in anything.

posted by Caliv on May 19th, 2011, 10:04 am



Post A Comment