» Comics - ch2_p13 - December 19th, 2009, 12:59 pm

Average Rating: 5.00

« First Page ‹ Previous Page Next Page › Latest Page »

Author Comments:

miyuli, December 19th, 2009, 12:59 pm ( Reply )

- I just noticed, I can't draw hats XD

Hope you like this page^^

Advertisement, October 21st, 2017, 7:23 am ( Reply )

-

Post A Comment

Reader Comments:

  ( Reply )

The hat makes him look cute. c:

posted by Flore on December 19th, 2009, 1:12 pm





 
( Reply )

He probably watches tons of hentai/yaoi/yuri like every other nerd lol

posted by StupidSceneKid on December 19th, 2009, 1:21 pm





 
( Reply )

The hat looks fine. Maybe he sleeps all weekend long after spending all week doing studying and class rep stuff. Or maybe he parties. XD

posted by Jazeki on December 19th, 2009, 1:34 pm





 
( Reply )

YAY!!! we finally get to see his full name (cuz his sir name is to long to write each time ^^U) Plus MORE <3... And of course he'd have to be type A, huh? He's Anal... in more than one way XDDDD

posted by Waiting For Your Whistle on December 19th, 2009, 1:35 pm



  ( Reply )

Lol my guess is that he just studies more. But maybe he'll be caught with something yaoi-related? >D

posted by MorbidlyZen333 on December 19th, 2009, 1:56 pm



  ( Reply )

Haha yaaah right. I can totally see him volunteering at some soup kitchen or something. XDDD

posted by Nosecks on December 19th, 2009, 2:10 pm





 
( Reply )

Whoo, his birthday's one day before mine! 8D Pisces ftw~

posted by b4k4chan on December 19th, 2009, 2:23 pm





 
( Reply )

so happy for the daily updates again!!! this is def my fave... <3 <3 and i think i have that hat...its red...not very inconspicuous.

posted by cupEcake on December 19th, 2009, 2:26 pm





 
liarr. ( Reply )

that hat is sexy.

posted by aimeexvenom on December 19th, 2009, 2:34 pm





 
( Reply )

Two updates in two days?! :O You are my hero :D
Can't wait to see exactly what he does on weekends :P

posted by SpazzChicken on December 19th, 2009, 2:58 pm





 
( Reply )

oh my ;) weekends are the prime time for stalking <3333

posted by LeggoMyEdo on December 19th, 2009, 4:53 pm





 
( Reply )

He should have a fake beard lolz.

posted by Kuro-Neko-Chan on December 19th, 2009, 5:34 pm





 
( Reply )

He has the same birthday as me, haha...

posted by sovietbitch on December 19th, 2009, 7:30 pm



  ( Reply )

He probably watches tons of hentai/yaoi/yuri like every other nerd lol [2]

posted by Y.Arguilanva on December 19th, 2009, 9:08 pm





 
( Reply )

feb 21? O.O one day after mine ^^ <3

posted by Anelir-Sensei on December 20th, 2009, 11:10 pm





 
( Reply )

This guy is an idiot really!! just whit what he said I could get Shiratori!!! I mean he only have to show some interest in what shiratori likes!!! Ask him for help and so on and it would be a pice of cake really!!! XD I can't stop laughing hard at hor miserable he is!!!

Sorry for the bad grammar :( English isn't my original languege
good work on the comic!!

posted by loveli on January 21st, 2010, 1:34 pm





 
Eeeya! ( Reply )

Shiratori-kun has the same birthday as me!! <3 <3

posted by Taxiek on May 10th, 2010, 1:10 am



  ( Reply )

Oh luk! His b-day is 6 days before mine : D Pisces ftw : D

posted by CrimsonChrome (Guest) on June 8th, 2010, 7:52 am





 
( Reply )

:D
His birthday is the day before mine!

posted by RoboMomo on June 13th, 2010, 7:29 pm



  omg!!! ( Reply )

WOAAAHH MY BIRTHDAY IS IN FEBRUARY 22 xD hahahah awesome comic I LIIIKE SHIRATORI he is fun XD

posted by me!!! (Guest) on August 11th, 2010, 8:24 am





 
OMG!!!! ( Reply )

Shiratori has the same month as mine!!!and its only 2 days less than mine too!!!

posted by michaelj316 on August 13th, 2010, 10:12 am





 
( Reply )

i'm pisces, too. :3 "freak". xD

posted by rhea. on September 10th, 2010, 12:09 pm





 
( Reply )

oh god, i can't draw hats either....

posted by RogueDeceit on October 7th, 2010, 2:18 am





 
( Reply )

*jawdrop* that's MY birhday too~ lol

posted by KianNowado on October 18th, 2010, 1:46 am





 
( Reply )

oh.. you're right!

i wish I* could draw hats.

posted by Snager on November 6th, 2010, 6:37 pm





 
( Reply )

oo so his name is Yuki-chan.. *grin*

posted by Botan on January 9th, 2011, 3:51 pm



  ( Reply )

Yay Pisces! :D

posted by Enie (Guest) on July 25th, 2013, 11:18 pm



Post A Comment