» Comics - ch5_p41 - October 29th, 2010, 12:23 pm

Average Rating: 4.92

« First Page ‹ Previous Page Next Page › Latest Page »

Author Comments:

miyuli, October 29th, 2010, 12:26 pm ( Reply )

- I'm sorry for being so slow... It can't be helped v_v

I had a really annoying week which results in me having a really bad mood...
That's why I wanted to cheer myself up with a new page... Since I started drawing in school the art seems kinda crappy but oh well...

Advertisement, August 20th, 2017, 4:48 am ( Reply )

-

Post A Comment

Reader Comments:



 
( Reply )

ITS OKIE AND NICE GINKS

posted by Xxanime_pupxX on October 29th, 2010, 12:28 pm





 
( Reply )

The art seems fine to meeee and aww I cant wait for the next paaage!!!

Hope you feel better!

posted by ForestNinja1 on October 29th, 2010, 12:29 pm





 
( Reply )

I'M SORRY.
Not really.
Coz if they were sorry they wouldn't have much of a story. .3.
I wanna take Haru home with me. >w>

posted by AlexYoshida on October 29th, 2010, 12:34 pm





 
( Reply )

Haru's really hopeless XD
Love the fist panel! It's so cute >w<
What's gonna happen next? *A*

posted by Sora Love on October 29th, 2010, 12:43 pm





 
( Reply )

awwwww /huggles haru <33
;m;

posted by TwilightRain888 on October 29th, 2010, 12:48 pm



  ( Reply )

Sialalalalala, my oh my, looks like the boy's too shy, don't wanna kiss the~ ekhem, HaruXD ~

Come on, come on, mommy is preparing a wedding ceremony while you're speakingXD

posted by zosiacchi on October 29th, 2010, 12:57 pm



  yay! ( Reply )

*aawwwwwwn!* well now that they appologized to each other they can get to making up ;) awesome job on the emotions and adorable factor as usual <3

posted by NappingInsomniac on October 29th, 2010, 1:05 pm





 
( Reply )

Naw hun! Cheer up!
*huggles*
Happy thoughts!

posted by In England on October 29th, 2010, 1:15 pm



  ( Reply )

awww they apologized to each other! how sweet...

i am at school too. hope your weekend isn't as crappy XD

posted by appelight@school (Guest) on October 29th, 2010, 1:18 pm





 
( Reply )

b-awwww >w<
and chibi haru is adorable ~

posted by Blueberries on October 29th, 2010, 1:24 pm





 
( Reply )

Awwwww I love cihbi Haru! ^o^
And they both say sorry too. <3<3<3
I really love this page! <3<3<3~

posted by MaliceJay on October 29th, 2010, 1:39 pm





 
( Reply )

Yay ~~ That's all I can really say right now.

posted by xero.zero on October 29th, 2010, 1:44 pm





 
( Reply )

Awwww chibi Haru is always so adorable. -u-

posted by Bliss41 on October 29th, 2010, 1:52 pm





 
( Reply )

lol. i love Haru chibi form... he is so cute, totally want a chibi Haru plushie! lol. anyway, good job. On to the next!

posted by RogueDeceit on October 29th, 2010, 2:03 pm





 
( Reply )

LOL jinx. It's so cute that they said sorry at the same time.

posted by Jazeki on October 29th, 2010, 2:10 pm





 
( Reply )

Awe <3

now they can kiss and make up! <3 literally.

posted by MoonBunny13 on October 29th, 2010, 2:21 pm





 
( Reply )

I don't know but, Haru's eyes in the forth panel reminds me to Clamp's style xD

posted by Meg-comics on October 29th, 2010, 2:37 pm





 
( Reply )

YAY! Update! This day keeps getting better and better!

posted by look!adistraction on October 29th, 2010, 2:47 pm





 
( Reply )

OMG OMG OMG, I want a plushie that looks exactly like the Haru chibi in the fourth'ish panel! SO ADORABLE >.<

posted by ZivXanthus on October 29th, 2010, 2:58 pm



  ( Reply )

there's a countdown going in my head. ... 14 left....
i can't wait to see what happens!

posted by k (Guest) on October 29th, 2010, 3:33 pm





 
( Reply )

SO CUTE! I wish I could take chibi Haru and put him in my pocket to keep forever.

posted by Midnight_Luna on October 29th, 2010, 4:20 pm





 
( Reply )

Awww I love this comic sooooo much ;u;!!

I hope you get better ><; your style looks great even if it was done at school <33

posted by Shiako on October 29th, 2010, 4:21 pm



  ( Reply )

Haha, I'm so curious now if the next page has another awkward moment. :'D

posted by Zitronenbaum on October 29th, 2010, 4:37 pm



  ( Reply )

Bad art? Perish the thought! You could make stick figures look good!

posted by FrostedWaffle on October 29th, 2010, 4:54 pm



  ( Reply )

Ah, I can really relate with Haru's feelings ;-; </3
Hang in there, Haruuu~ >o<

posted by HeavyKitty on October 29th, 2010, 5:02 pm





 
( Reply )

Aw your art isn't crappy its cuuute!! :D

posted by Seme on October 29th, 2010, 6:06 pm





 
( Reply )

pft not even crappy.
I love your work. Your so called crappy work makes me happy cause it's so awesome.

posted by NonameXP on October 29th, 2010, 6:15 pm



  ( Reply )

I love this comic so much I'm using data on my phone to read it. :)

Anyways, two awkward moments?? In a row?? Will there be three??

posted by Teapotofdoom on October 29th, 2010, 6:49 pm





 
( Reply )

YAY. You're sorry. He's sorry. Everything is good. Now rush him, Shiratori and make sweet, sweet love.

posted by SamayoSukuichi on October 29th, 2010, 7:09 pm



  ( Reply )

Aww....I'm going to be saying/already said that a lot XD;
Oh haru. Haru, haru haru. Are you trying that, "if I can't see you you can't see me" ostrich thing? :) So dang cute~!

posted by FanFantasy on October 29th, 2010, 7:11 pm





 
( Reply )

Awwwwww~ They're making my heart melt into a puddle of goo~

And no, your art looks fabulous! Don't be in a bad mood! Just think of all your supporters here. Cheer up! :D

posted by ARIMI on October 29th, 2010, 7:18 pm





 
Awwww ( Reply )

! This page is just TOO cute!! Great work!!!

posted by Raichi on October 29th, 2010, 7:31 pm





 
( Reply )

FFFFFFF. Need next page.
Haru is still as adorable as ever. T^T -cuddle-

And your artwork is far from crappy. D:< In fact, it's impossible for your art to even be anywhere close to being CONSIDERED crappy. D:<
Don't put yourself down. owo And I hope everything gets better for you. School is one giant bundle of stress.
And take all the time you need and don't worry about being slow. You've got thousands of fans who will wait forever for your updates. >:I

posted by Scenister on October 29th, 2010, 7:56 pm





 
( Reply )

ah, my week didn't go so great either, but this new page just made my day. ewe

posted by Jaykolov on October 29th, 2010, 8:04 pm





 
( Reply )

This made me smile so much my little nephew who'm I'm babysitting grabbed my cheeks, and asked what's wrong! XD

posted by otaku_lady on October 29th, 2010, 8:44 pm





 
( Reply )

Are you kidding? The art's still awesome! x3 And you still update way more often than most people, so YOU ROCK! :D Also, this page is hella cute. <3

posted by GoldenGossamer on October 29th, 2010, 8:46 pm





 
( Reply )

>< Haru is soo adorable
aww, they both apologize ^w^

posted by AmoriiBlossom on October 29th, 2010, 9:02 pm





 
( Reply )

Oh dont worry your loyal reviewer will cheer you up and this page isn't crappy its 5 stars all the way!

posted by renchikolul on October 29th, 2010, 9:21 pm





 
( Reply )

FOURTH PANEL. MUST RAEPZ.

posted by Fushigi on October 29th, 2010, 9:30 pm





 
( Reply )

Haru is so cute? Have you been told he's cute? I love his nose .-.

posted by Onyx-Rose on October 29th, 2010, 9:31 pm





 
( Reply )

BWAAAHHAHAHA! <3 I love it. I'd read the beginning of this a long time ago and I came back to find several new pages of goodness- I'm really enjoying reading it, I hope you continue for quite a while.

posted by kitsuki on October 29th, 2010, 9:56 pm





 
( Reply )

HOW DOES IT SEEM CRAPPY? You lie to me woman D: <. AND, ITS ADORABLE AS ALWAYS.

posted by Kawaii Ushi on October 29th, 2010, 11:18 pm





 
aww~ ( Reply )

They both said sorry! wonder what'll happen next~

posted by KianNowado on October 29th, 2010, 11:51 pm





 
( Reply )

CHIBI HARU IS LOVE~ xDDDD

And. AWWWWWWW Great minds think alike : D They both said sorry at the same time :'3~

posted by CrimsonChrome on October 30th, 2010, 1:53 am





 
( Reply )

apologies at the same time [damn spelling] cute O//O

posted by BellaNoriji on October 30th, 2010, 7:19 am





 
( Reply )

aaaaaaw ;_; O//O

posted by AkkiNoTenshi on October 30th, 2010, 8:30 am



  ( Reply )

4th panel FTW.
I wanna stick him in my pocket and take him home, but then he'd be lonely without Shiratori D':

posted by xXFallen_OneXx on October 30th, 2010, 8:50 am





 
> U > ( Reply )

Awwww, I've missed Haru and Shiratori! Thank you for updating!
<3

posted by Misuzuki on October 30th, 2010, 12:45 pm



  Hah! ( Reply )

Haru so shy! Ah! I love it! Keep goin, plz!

posted by Red bird 23 (Guest) on October 30th, 2010, 3:35 pm





 
( Reply )

Awww poor Haru xD
but awww, that's so cute that they both apologize at the same time xDDD

posted by Beyond Massacre on October 30th, 2010, 3:36 pm





 
( Reply )

OMG they are so cute <3

posted by MIDOxRI on October 30th, 2010, 3:50 pm



  ( Reply )

EEEE~! cute~ *cute chibi covers eyes*
he's so cute!!!!

posted by Saito250 on October 30th, 2010, 4:40 pm





 
( Reply )

Aww! They apologized at the same time, this is a sign! lmfao idk what I'm talking about :P But poor Haru...but poor Shiratori as well :( Getting used like that!

posted by Natashakiable18 on October 30th, 2010, 6:51 pm





 
( Reply )

Shira-kun

Haru-chan

you both are so adorable!

hmmm....


now, i must search for my yummy next button.

posted by XxBloodxAlicexX on October 31st, 2010, 12:06 am



  ( Reply )

No mas?:(

posted by JessieVincent on October 31st, 2010, 4:38 am





 
( Reply )

Bah I've been away from 15 days and one of the best things to get home was to read the updates from this comic ^w^

-Scratches the page for the next button- ;^;

posted by Blackyuni on October 31st, 2010, 7:39 am





 
( Reply )

Awwww! I haven't read this in forever, so I decided to catch up today, and when it ended here I was actually so sad! THis is such an adorable comic~

posted by butterface on October 31st, 2010, 11:50 am





 
( Reply )

Awwwwww I love chibi Haru!! I just wanna hug him!!!!!!!!!! x3

posted by terranada on October 31st, 2010, 1:00 pm



  ( Reply )

Owwwwwwww ~ <3
I love how they apologized at same time D:!!
Love Haru's Chibi with his little hands hidding his face ~ <3!!!!
OMG, I LOVE YOUR COMIC D: !!!

posted by Moyoko (Guest) on October 31st, 2010, 1:12 pm





 
( Reply )

that has to be the cutest chibi I've ever seen. Also, they're both so cute I just akhdskjhgfd ;u;

posted by Blackrainfall on October 31st, 2010, 1:56 pm





 
( Reply )

You make haru so adorable D; <3 I want a plushy of him OAO <3 That would be heavenly~ So cute <3 T^T
Really~ This has became my favourite Yaoi series xD <3

posted by xoStrawberry on October 31st, 2010, 3:39 pm



  ( Reply )

haru looks so cute in the last panel <3

i'm eagerly waiting for the snogging <3

posted by yeahreally on October 31st, 2010, 7:50 pm





 
( Reply )

that face covering is soooo cute xD lol

posted by animemakesmehyper on October 31st, 2010, 10:27 pm





 
( Reply )

Awwwwwww

posted by Fhero on October 31st, 2010, 11:07 pm





 
( Reply )

Haru looks really amazing in the last panel. Not sure if I think it's cute, or hot, or what.. but damn.

posted by Dalcora on November 1st, 2010, 1:59 am





 
( Reply )

LAST PANEL - I LOVE IT )))

posted by KSO on November 1st, 2010, 11:35 am



  ( Reply )

i just love this comic lolz

posted by roxjey on November 1st, 2010, 12:01 pm





 
( Reply )

the story is really nice!!! i really can't wait to read the next chapters o it. i hope that i would come out soon. :) goodluck!

posted by POSTit on November 1st, 2010, 3:08 pm





 
( Reply )

NOOOOOOOOOOOOOOOOO! What do you mean there's not a next button? D:>

posted by Klebkatt on November 1st, 2010, 4:48 pm





 
( Reply )

bwaaaaaaaaa!!! more please!!! (when you have the time)

posted by firefox516 on November 2nd, 2010, 12:47 pm





 
So, um... ( Reply )

Can I, like, take them both home with me.
I'll promise to keep them in my closet, and feed them edible underwear and read them yaoi everyday if you let me! :D

posted by Dead Romantic on November 2nd, 2010, 4:15 pm





 
( Reply )

love love love the last panel ^_^

posted by AJAngelique on November 4th, 2010, 9:40 am





 
( Reply )

*breaks the next button* WHAT? I can't believe I ate it all up so fast. D: I read the whole thing in less than an hour. What good boys. ;u; Both apologizing at the same time! <3 Be friends and let the suppressed love (and lovely sultry dreams~) blossom as it wants to!!

posted by MichitheThird on November 6th, 2010, 1:11 am



  ( Reply )

Can't wait for more!! *-*

posted by PheiChi (Guest) on November 6th, 2010, 8:22 am



Post A Comment